Side B

Side B

Sunday, December 19, 2010

人整我又整之。。。。牛油果奶昔 (Avocado Milk Shake)


我公司每隔個星期五就有一日係生果日,在staff lounge 有生果賣,比起外面價錢平少少,但勝在夠新鮮。 我於星期五就買咗久違嘅牛油果 (S$4 三個)。

諗住就咁食,但balsamic vinegar 又用完; 我家老闆就提議整奶昔。
 
因我個攪拌機有打冰嘅function 先打碎一杯冰。
把兩個牛油果切粒,鮮奶一杯,(要甜D可加少少糖),放埋落攪拌機一齊攪勻,就有兩杯香濃嘅牛油果奶昔喇!

No comments:

Post a Comment