Side B

Side B

Thursday, December 16, 2010

The Ship


上星期日一早跟我家老闆去開實龍崗(Serangoon)辦完公事,便去新開張嘅NEX大型購物中心去逛逛。嗰度最多就係食肆,由其是日本餐廳,多不勝數。
 
 
  我地行咗一粒鐘,都無乜收穫,就準備去食日本餐醫肚。 咦,見到呢間似曾相識嘅西餐廳- The Ship 一直都想試,但總無機會, 今天就光顧啦!

The Ship 每天都有set lunch 包括餐湯,麵包,主菜,咖啡同甜品。 我家老闆叫咗個Rib-eye Steak, 我就叫咗個Sirloin Steak。原來佢地無serve hot plate, 等我哋仲要medium rare, 好彩都無血淋淋,不過都係生咗D, 又凍咗D; 埋單 S$41

我哋就不大欣賞The Ship,情願去番Jacks Place, 雖然牛扒好一般貨式,但起碼有hot plate, 嚿扒都熱D,又有baked potato.

No comments:

Post a Comment