Side B

Side B

Friday, December 3, 2010

布吉島之旅2010 - 第一日 下


食完超貴嘅午餐,司機便載我地去巴東海灘嘅Jungceylon Shopping Mall 逛,而司機因有要事未能等我們回程。 呢個係巴東嘅大型購物商場, 近海灘南面嘅盡頭; 有好多間食肆,豐儉由人; 小小商品店;Boots; Robinson 百貨公司; 家樂福超市; 按摩場等等。

我地就分道揚鑣,波友去做腳底按摩,我同我家老闆就到沙灘浸水,享受陽光與海灘一粒鐘。 而家布吉的水上活動都幾貴,如玩水上降傘要一千銖 (等於星幣44元)。我地租咗張沙灘椅坐,都要一百銖。

之後我地再會合於Jungceylon齊齊去做平價facial兼按摩,全套承惠359銖,抵!有張床俾你瞓65分鐘兼可做簡單面部清潔及小兒科按摩,都值回票價啦!抖咗成粒鐘,又充滿力量去行街街。

本想去食海鮮晚餐,點知那條所謂海鮮街 (在酒吧街嘅橫巷),開天殺價,食人唔吐骨,仲貴過星星國; 我地情願去有定價嘅Fuji 食日本餐好過,又有冷汽!

在家樂福買完這兩天打波用嘅礦泉水後,便打算叫車回Club,  點知又係開天殺價,最後以七百銖成交搭Tuk-Tuk車回去。其實搭Tuk-Tuk車行長途,係有一定既風險,好彩無事!

No comments:

Post a Comment