Side B

Side B

Saturday, December 4, 2010

布吉島之旅2010 - 第三日及第四日


第三日 - 11月29日 晴
昨晚飲到不醒人事,今天一早未天光啲男人就出去打波,高爾夫球嘅推動力真係咁大?!我兩個女人就瞓到日上三竿,有工人 嚟攪清潔,我地先起身食早餐,喺club house 上上網,然後做其望夫石。 正午時分啲男仕們終於打完波回來喇,在club house 食完午餐,回公寓冲涼,休息片刻,便約了司機載我們去按摩及食海鮮晚餐。

我的午餐- Pad Thai (泰式炒河粉)                                                                                   

今日我地去咗Phuket Town (布吉市)。由Club 去布吉市都係要45分鐘車程。 波友們去俾錢人拆骨,我同我家老闆就去食我地最鍾意嘅泰國牛丸河粉,逛逛Phuket Square (好多時裝賣)。

波友們去做泰式按摩的酒店
五點半,大家會合於酒店,出發食其海鮮餐。 呢間海鮮酒家係高層人仕介紹嘅,喺條漁村裡面,近海邊,無遊客車去; 價錢公道,自選海鮮給廚房煮; 我地6個人,每人一隻老虎蝦,一隻清蒸蟹,一隻蚝;仲有泰式炒飯,泰式炒蜆,泰式蒸石斑魚,兩碟菜,BBQ尤魚,數不清嘅酒水,承惠3,500銖!平, 靚,正!

回到公寓已8時多,我們今晚嘅娛興節目就係攻打四方城。。。

第四日 - 11月30日 晴
一早在Club House食完個重量級美式早餐(兩人share都食到飽飽),就出機場,搭10點班早機返歸。。。home home sweet home.

No comments:

Post a Comment