Side B

Side B

Tuesday, November 5, 2013

人整我又整之。。。。DIY蔓越莓醬(Cranberries Sauce)

最近星星國國營超市有新鮮蔓越莓賣。 同事買來試食,又酸又澀。 後來她就將蔓越莓煮成醬,配以梳打餅乾, 與同事們分享,又真係好好味喎。

心思思,人整我又整, 昨晚就學人整。

材料:
1) 新鮮蔓越莓 (12 oz)
2)  樽裝橙汁一瓶 (約250ml)
3)  砂糖 半杯,隨個人甜味 (我就用raw honey 4湯匙 代替)

做法:
1) 把新鮮蔓越莓清洗
2) 把橙汁及糖放入鍋內,用中火把糖煮溶
3) 把蔓越莓放入鍋內,煮約10分鐘至蔓越莓爆開;再多煮5分鐘
4) 把蔓越莓醬放涼,再放入雪柜

提示:
因我用蜂蜜,要待煮好的蔓越莓在40°c以下才放入蜂蜜一起攪拌均勻。
**溫度超過40°c以上,會破壞蜂蜜原有的營養。
**在取蜂蜜時,記得使用塑料湯匙或者瓦湯匙,千萬記得不要使用鐵湯匙。使用鐵湯匙,亦會破壞蜂蜜原有的營養。

















12 comments:

  1. 好叻呀你, 我成日見到想買嚟整都未整. 呢隻jam仲可以用嚟配烤火雞食呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luyi, 多謝你的鼓勵!
      一言驚醒夢中人。。。。但。。。。我咪又要學整埋火雞?。。。太複雜啦!哈哈!

      Delete
  2. Replies
    1. 真係好健康,無人做色素,無加添劑!

      Delete
  3. Replies
    1. 真係好健康,無人做色素,無加添劑!

      Delete
  4. 朋友買了包,當生果食,她說家裡無人很食,好酸!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁就學我咁整果醬啦! 簡單又健康!

      Delete
  5. 自家制果醬健康美味!very good ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,早晨! 你知我啦! 係呢D咁簡單既,先會做架咋!但又真係好味又健康!

      Delete