Side B

Side B

Wednesday, October 16, 2013

人整我又整之。。。。Raw Cashew Nut Taco

每個星期,我和一班同道合(食菜)的女同事都會有一次lunch-in salad party。  





















有一位女同事曾經整過 “Raw Cashew Nut Taco” for salad dressing, 又可作麵包醬。 

我覺得有益又健康; 於是我又學人整。

材料:

生腰果             200g
檸檬                 1 個
蜂蜜                 1 湯匙 (或隨意)
海鹽                
1小撮 (隨意)

做法:
1) 把腰果用清水浸約2小時
2) 再用清水洗淨
3) 用攪拌機把腰果攪碎
4) 把檸檬榨汁
5) 拌入檸檬汁,蜂蜜及海鹽
腰果碎内
6)  試味及隨口味加減酸度和甜度。
7)  把製成品放入雪柜,隨時享用




















註: 多謝Luyi的提點,生腰果是有毒的。 之後我查看好多有關資料,有毒是它的殼。 我們於市場買的所謂生腰果,其實都有少少已處理過才出售; 所以是安全食用的!10/17/2013

14 comments:

  1. Replies
    1. 係呀! 十幾人,一人準備一兩樣配料,一大兜沙律已有二十多種料,真係食到牙胶都軟。

      Delete
  2. 好似話生腰果有毒架喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吓! 唔係呀嗎? 好彩我整咗200克啫! 咁下次整合核桃就好!

      Delete
  3. Replies
    1. 唉呀!我仲以為食果仁會健康D添!

      Delete
  4. 腰果好嗎?
    淨吃菜我頂唔順啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog 友話聽聞生腰果有毒呀! 我仲以為未經處理過的果仁會健康D!
      慢慢試下,你就會發覺生食菜會好清甜,加上我地有好多配料,真係會食上癮!

      Delete
  5. Replies
    1. 真係好健康,Teddy, 你得閑都試下食一餐菜沙律,人都醒神D! ;-)

      Delete
  6. 好似係食了壞果仁,可能會有毒成份,也不肯定,要查吓。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我查了! 腰果壳才有毒。。。哈哈,而家放心食了!

      Delete