Side B

Side B

Friday, October 11, 2013

光藝的故事


昨晚應香港經貿處駐新辦事處(HKETO)的邀請,出席“光藝的故事”首映禮。 























在豐富的buffet晚餐後,便入席欣賞由謝腎,嘉玲,江雪,胡笳及姜中平於1957年在馬來西亞取景拍攝的“血染相思谷”。

因大雨關係,我倆好遲才到達,去到時已7時多。 因7時45分就要入座,掛住醫肚,又要應酬,無時間影食物相。 呢相都係臨入場時快影。













































本來是部愛情悲劇,但由於當年的對白及演員的表情都十分過時,卻引得全場大笑; 雖然是長達110分鐘的黑白片,但并無悶場。
 

































自問無乜文化,廿幾年來係第一次去新加坡國家博物館






11 comments:

  1. Replies
    1. 光藝是一間製片公司,於1955年成立, 「光藝」以出品粵語片(黑白片)為主,當時力捧謝賢及嘉玲兩名新人,再陸續簽入南紅、姜中平、江雪, 周驄、王偉、陳齊頌及胡笳等。類似邵氏, Fox, MGM等等。
      哈哈!你咁年青,梗係唔識光藝啦!

      Delete
  2. 上流社會聚會啊!\(^o^)/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 俾面派對咋! 唔知就嚇C,知就笑C!
      攪到我地落狗C咁大雨都要出席,car park 又露天, 未到會場已週身濕, 饑寒交逼,唔病算偷笑!

      Delete
  3. 新加坡國家博物館辦得好好, 有導賞

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細B細佬Calbee, 您仲清楚過我呢個星星國居民。 。。真顏汗!

      Delete
  4. 謝賢呢, 真是英俊到無得頂, 佢個仔還是差了點點.

    ReplyDelete
  5. 其實粵語殘片幾好睇,我只係唔鍾意睇做大戲篤篤撐嗰類殘片

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都一向都唔鍾意睇大戲。 以前的粵語殘片好有教育意義!

      Delete
  6. 我間中都睇吓黑白粵語長片,調劑一吓。。。

    ReplyDelete