Side B

Side B

Tuesday, November 26, 2013

回香記 - 11月9日至11月17日

今次回香,一為飲喜酒,二為與家人一起慶祝結婚週年紀念,三為回我家老闆家鄉祭祖和見客。

第一日- 11月9日 (星期六)

晨早就搭星航最早班機回香,準備當晚出席喜宴。

可憐的Mocha又要home alone. 好彩有鄰居姐姐來照顧他的飲食和清理貓砂。



一心期望在香港飲喜酒有牌打,好熱鬧; 點知嫁給香港人的檳城細姪女是行西式的,無牌打,司儀都要中英對照。6時入席觀禮,9時先有得食,12時才撒席。

































第二日- 11月10日 (星期日)

開心!女兒專登從上海回港與我倆一起慶祝33週年結婚紀念。

在iSquare既喜記食完豐富的晚飯,原來女兒同女婿還買了Cova 的朱古力蛋糕 (my favorite) 來慶祝,但因太飽,回到家才切蛋糕。



































第三日- 11月11日 (星期一)

今天各有各精彩,我家老闆去打golf, 女兒要回公司開會,我就與妹妹去瘋狂大出血!

午餐於牛角


































秋風起,三蛇肥,晚上我買了蛇羹回妹妹家黐飯食





































第四日至第六日- 11月12日至14日  中山遊





第七日 -  11月15日 (星期五)  

小學同學開心午餐聚會 於 銅鑼灣喜記


晚上與好友兩夫婦飯聚 於 城市花園餐廳
























今日竟以最倒霉的一晚來完結本來好開心的一天。。。。回家時竟遺失了我至愛的Coach clutch bag...裡面有我新買的唇膏,更重要是我既個人百達通卡(有我的相片,姓名及屋苑名稱;內有好幾佰元儲值)。。。。嗚嗚嗚!   最麻煩要去報失,又要再申請,又要去屋苑管理處program過張卡。。。。呢两日仲唔可以做獨行俠,出入屋苑及搭shuttle bus 都要跟住我家老闆。




第八日 -  11月16日 (星期六) 

與朋友們於太古城飲過茶後,便到柴灣掃墓,再去紅磡某殯儀吊唁高球朋友的母親。跟住便與一起吊唁的波友去葵芳食晚飯及買護膚品。


































第九日 -  11月17日 (星期日) 

女兒於星期三已返回上海,所以與女婿在機場食過午飯後, 便坐機回星。。。 

































Home sweet home.  Mocha, 我們返來喇。。。。We miss you so much!



15 comments:

  1. 回香日日都咁多節目, 最開心有囡囡陪啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 女兒咪都係陪我地嗰兩日咁大把! 不過每次回香都好忙!

      Delete
  2. Replies
    1. 唉!每次回香都好忙! 想約D Blog友見下面都無時間!
      食太多好料,而家都唔知點減肥好。。。。

      Delete
  3. 阿娘返港,做女兒的一定要抽時間見吓o架啦,掛屎貓地了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在女兒可自行安排回港開會,好讓我們一聚!
      我地都好掛住Mocha! 鄰居姐姐話我們不在時,他都無乜胃口食野! :(

      Delete
  4. 下次大血拼要帶個斜孭袋,一定安全!

    ReplyDelete
  5. Side B, 囡囡過左上海工作嗎?辛苦嗎?希望她工作順利!
    哎呀...唔見嘢真係煩...尤其有個人資料,自己小心d。
    仲要再次祝願你們恩愛、幸福、健康快樂!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,你真有心! 我女兒雖已長駐上海,但都要做空中飛人,常常出差,真係好忙,好累!好辛苦!
      好彩我家老闆立即cancelled 我張卡,無人用過; 女婿已代我補領。
      多謝小高您的祝福!
      下個月就是小高的結婚週年紀念,打算去邊樹再渡蜜月?

      Delete
    2. Side B, 早呀!好開心你常常將小高的小事記在心,多謝你 >3。
      今年呢...其實都無諗,有諗過再到台灣閒遊,但我知台灣三月有烘焙又想過去八卦一下,其實亦諗過到新加坡吃美食,上次實在吃得太少了!><
      另一個想法係邊度都唔去,留返d錢或者等到ester去澳洲玩,順便探細佬:P。一切未待定...如果有節目再跟你分享!^^
      為工作出差都無法子,不過都真係幾辛苦,叫女兒好好保重!你們都係呀!

      Delete
    3. 咁一於儲多D子彈,衝出亞洲!
      As I promised you before,如你來星,我一定帶你去食辣椒蟹!

      Delete
    4. Side B, 午安!依家先留意到message, sor ~
      多多多謝你先,你對小高真好kiss,但我怕打擾你們呢 ~
      呢排應該都唔飛住...因為快過年,我好似咩都未準備咁...怎好呢?

      Delete
  6. 難得一齊回鄉呀,親人一定好高興

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀! 三兄弟一见面,不停嘴! 其實鄉間已無乜親友,得個表叔,表姐;其他都已移民了!

      Delete