Side B

Side B

Tuesday, November 26, 2013

中山遊 - 11月12日至14日


因我家老闆長居於美國的兩位堂兄剛好在中山探親, 我家老闆就因利成便,一來要見中山client,二來與堂兄們會面。

出發前已on-line訂了來回中山港船票(HK$230 per trip) 及東方海悅酒店(¥550 per night 包早餐)


11月12日(星期二)















一出海關,client 一家已在門口迎接,隨即帶我們去午饍。


 再送我們去酒店check-in。















































之後又到他們的大宅參觀及傾談公事。

































晚餐於中餐館食地道的中山菜。



11月13日(星期三)

在豐富的早餐後





































堂兄們就來接我倆去他們的祖屋處祭祖,還燒了兩串炮才離去。























跟住去了一間十分地道的茶樓食點心,大件夾抵食,味道就不及香港的好。



































在探親後,就送我們去孫文西路步行街逛,食其大良姜汁撞奶。 




  















原來步行街離我們酒店只是約8分鐘路程。




















晚餐在中山出名的石岐佬,地方頗大,好有特色。入門口有即場示範製作巨形煎堆,腐皮,雞仔餅等等。

三兄弟自我女兒在美國結婚時見面至今,今晚才真真正正的坐下把酒談心,話說當年。



11月14日(星期四)

因今天搭4點船回港,我倆就慢慢地享用酒店的早餐,欣賞岐江景色。









 





















 






















在逛酒店附近的吉之島時,client 又來電要和我們食個午飯,再送我們去碼頭。 他們的客氣,卻打亂了我們最後一天在中山的自由行。















































總結: 今次住的酒店不錯,蠻新。 因訂的是行政樓層向岐江,景靚,服務好。
 
 
 


14 comments:

  1. Replies
    1. 我都唔係好喜歡去大陸! 無計啦,我家老闆久不久就要安排球會去大陸打波,我要做跟得夫人。 遲下仲會常去上海探女兒,因她已長駐上海的分公司。 :(

      Delete
  2. 間大宅又真係勁大喎, 有錢人家哩! 間酒店服務員咁好既, 仲留張咁長字條.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個大客委託我家老闆買屋全用現金呢!
      呢間酒店真係好貼心,我地其實唔得閑食生果,他們就留字條兼俾碟開心果同花生過我地。。。開心果當然第一時間俾我家老公用來送酒食曬啦!

      Delete
  3. 而家上去玩好唔抵,所以已經好少上。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗跟團隊會平D! 但因人仔匯率高,無計! 我都情願去台灣多D!

      Delete
  4. 行程豐富,食得滿足,心身愉快!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最開心就是見番我家老闆既親戚,真是十年人事幾番新!

      Delete
  5. Side B, 晚安!原來你寫返BLOG,太好了!yeah ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,你好! 係呀!我仲有寫blog架,但因最近公私兩邊忙,寫blog比較慢!

      Delete
  6. It looks so modern now, my parents like to go there for short trip whenever they go back to HK.

    ReplyDelete
  7. Side B, 以前小高跟父母都會返下大陸、深圳探親,呢幾年就少左,因為外子不喜歡北上,佢話北京、上海可以諗(haha),上次遊澳門本來可以順道過中山吃喝玩樂玩樂...但我忘了帶回鄉証。
    如果當時有帶便會發現回鄉証已經過期,咁上年十一回家鄉祭祖時就唔駛咁尷尬同咁多波折...=.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. 憋除空氣質數,北京是值得一去,看看古代偉大的建築物,如萬里長城,故宮等等。。。上海,如果不是因女兒在上海工作,我倆就不會再踏足那裡,不竟,北京上海,旅游去一次就夠!
      唉!想起你去年回鄉祭祖的事件,就戥你辛苦疲累!下次check请楚先喇!

      Delete