Side B

Side B

Friday, September 20, 2013

慶祝中秋節cum生日晚餐

今年中秋節剛巧是我生日,我家老闆就合二為一同我去食平價buffet....其實現在老嘞, 食野唔多,呢間種類唔多既Penang St. Buffet 就啱啱好!

這間位於Causeway Point 的餐廳是Gurney Drive (新關仔角)旗下的一間以buffet 形式來經營。價錢大眾化,又是Halah,所以都好多顧客。
 
咖喱蟹
Rojak (檳城沙律)

春卷, 炸雞


檳城糕點

珍多冰任加料

炒蚬

沙爹








檳城魷魚蕹菜


福建蝦麵



檳城亞參叻沙


自製Cendol (珍多冰)



15 comments:

  1. 我都合二為一講句:中秋兼生日快樂啊!

    ReplyDelete
  2. 嘩, 你整到個blog好靚. 我是yahoo blog的muimui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muimui, 真開心與你在這相會,請bookmark 我. 繼續我們的友誼!

      Delete
  3. 好介紹, 有機會要去試下. 我鐘意食penang laksa.

    ReplyDelete
  4. Happy Belated birthday again ! Nice laksa....

    ReplyDelete
  5. 補祝生日快樂!開開心心!身體健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LeeLee, 多謝你呀! 祝大家都身體健康,日日都快樂!

      Delete
  6. 補祝生日快樂!開開心心!身體健康!

    ReplyDelete