Side B

Side B

Wednesday, September 18, 2013

人整我又整之。。。。苦瓜酵素

最近有位食素的女同事,介紹我用簡易方法來做酵素。

她是用有機萍果醋及純天然蜂蜜來做酵素,不用等兩星期或更長的時間,祇需2,3個鐘頭就可收成。  而且糖尿病患者都可放心飲用。

所以,人整我又整,今次試整小苦瓜。


材料:
小苦瓜          2 小個
有機萍果醋    半瓶 (370ml)
純天然蜂蜜    與萍果醋1比1

1) 先把容器以熱水消毒及風

2) 小苦瓜洗淨及風
3) 把小苦瓜去核及切小片
4) 把小苦瓜片放入容器內
5) 以萍果醋樽為標準,半枝萍果醋, 加入半枝分量既蜜糖; 搖均
6) 把混合物倒入容器內并封口
7) 3個鐘頭後就可享用


注意:  一放入雪柜,酵素就會停止生長。






























後來參考其它文章,苦瓜加枸杞, 有清心明目,調節血糖的功效。
我又再整多樽。 






















一枝740ml既有機萍果醋及一瓶850gm既純天然蜂蜜就咁啱啱用曬!













































重溫我的薑酵素(制作)

重温我的姜酵素 (收成)

重温我的橙酵素 (減肥酵素) 



9 comments:

  1. 好吸引喎! 咁可以放幾耐呀?

    ReplyDelete
  2. 大約可放在雪柜一個月。

    ReplyDelete
  3. 之前我都浸過水果酵素, 苦瓜未試過呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次試整苦瓜。 其實我一向都唔食苦瓜,怕苦。 但做酵素後就無咗D苦味,好爽口。

      Delete
  4. Replies
    1. 佢地講到酵素對身體好好,每種酵素都有不同工效。 苦瓜酵素有助降低血糖,高血壓。

      Delete
    2. 細B細佬Calbee, 唔好意思,其實我都仲未見到效果。。。。嘻嘻!

      Delete
  5. hmmm, I wonder if just 3 hours will get the enzyme out, esp with vinegar. I guess there is no harm since it is like a pickle anyway. I also use apple cider vinegar, but once I put that, it will take one month to harvest. very very interesting indeed. Keep it up, it's good for health, ask Patrick to keep taking it too.

    ReplyDelete