Side B

Side B

Monday, September 2, 2013

泰自由2013 - 第五天

第五天  8月8日(星期四) 芭堤雅 (Pattaya), Hard Tien Beach

今天一早就落酒店餐廳食早餐。


 
睇hotel review既時候D住過既客人話因餐廳是開放式,所以有好多烏蠅, 但又不是想象中那麼多,起碼昨晚食晚飯時就無乜。

食完豐富的早餐,便出發去我倆主要來芭堤雅的目的地 - Hard Tien海灘。
本想由酒店漫步穿過酒吧街(Walking Street),到碼頭搭船。
但是未行到酒吧街, 在邁利百貨(Mike Plaza)向海那邊的門口,有一檔賣船票,同碼頭同價, 但有雙排車送我們出去碼頭,唔洗自己行。



來回 Hard Tien船票是B150,去不同沙灘的遊客,會貼上不同顏色的貼紙,船行大約45分鐘後經過珊瑚島及另一個海灘,就來到Hard Tien,再坐上接駁小船埋沙灘 (但上落比較驚險),5分鐘就來到 Hard Tien海灘。



在美麗的Hard Tien海灘,用B60租了2張沙灘椅,就開始我倆的綠波暢泳。。。


食完個午餐,hea 下, 兩點多就有船家叫上船,如玩不足夠,其實可以選擇4點多那班船。  玩埋水上電單車,我倆已好滿足,所以就上船走人。

上岸後,就有雙排車送回酒店,盛惠B50一位,只要上車時告訴司機酒店名稱,他便會到站時通知你們落車。 因司機行第2街,我們不認得路,他停了車又唔見我地落車,就親自落車走到後面叫我們,仲教我們如何行返酒店,真好人!

碼頭的標置

 

冲完涼,坐在露台上,一邊看海景,一邊歎我倆從碼頭買回來的榴槤,真舒服!


Hea 到肚餓,本計劃搭車去夢呀來 (MOOM AROY) 食飯,但因已錯過日落景色時刻,便打算行去南星,點知行錯方向,已無力行轉頭,便去Royal Garden Plaza 處揾食。

驟然見到已在新加坡消聲匿蹟多時的Sizzler, 我家老闆就急不及待的走入去醫肚。


1 comment: