Side B

Side B

Thursday, September 6, 2012

日本東京7天自由行2012 - Day 6



Day 6  - 25/08 (星期六)   江の岛 (Enoshima) , 鐮倉 (Kamakura)

本來鐮倉亦都無篇入行程內,由於日本夏天真係好熱,我倆好想去
沙灘游下水消暑, 今日就決定去遠離東京小小既江の岛和鐮倉。
鐮倉是神奈川縣既沿海城鎮,距離東京南邊大约一小時。

我倆在JR 新宿南口內,小田急鐵路車站既自動售票機買 “小田急江の島/鐮倉一日自由乘車券“ ,那售票機可選英文指示,跟著步驟,就可買到票。1,430日圓,包括
搭小田急電鐵 (Odakyu Line) 到藤澤的來回票,以及自由江の岛與鎌倉區內無限使用江(Enoden Line)。


經過將近一個鐘頭既車程,到咗藤澤駅(Fujisawa),
随即過對面月台繼續乘搭小田急綫去江の岛駅(總站)。   一出閘,已見到陽光與海灘!


島海灘分東灘與西灘,我倆見東灘嗰邊好似有event, 就去咗東灘湊熱鬧。
 

其實好大浪,跟本游唔到水,但衝下浪,都好過癮! 好beach boy look 既救生員手持紅色浮板,在水裡巡視,令我地好有安全感!


沙灘處有小店鋪提供
遮陽傘躺椅租用,燒烤套餐,locker及冲涼設備。 但我倆同店主雞同鴨講,祇溝通到冲涼,800日圓一個人冲一個涼,都幾貴, 雖然冲涼房有shower gel, shampoo 同conditioner, 但好簡陋。。。不過。。。好過無得冲。

冲好涼,去醫肚,求其就腳就去食First Kitchen 快餐店既漢堡包。(無乜特別,所以無影相)。
其實如果我倆有心機行下,原來有好多食肆在小街內(搭小火車時才發現)。


其實江除咗沙灘外,島上仲有好幾處觀光景點, 包括神社、公園、展望台和岩洞。 但正值中午,陽光太猛烈, 我倆又有點累,便放棄遊島,而去鎌倉睇大彿。 鐮倉的大彿,係阿彌陀彿青銅雕像,位在高德院內。高13.35公尺,呢位大彿是日本第二大的彿像。

我俩便乘搭小田急綫由駅回去藤澤駅。 出咗閘,向南口步行1分鐘,經過小田急百貨公司, 便轉乘江之電鐮倉小火沿住海岸線而行,風景如畫!

由於對於鐮倉無乜做到功課,所以搭江電鐵去到總站才落車。 其實喺長谷落車行比較近。 但錯有錯着,因坐完一輪車,已回氣,我倆就有精力由總站行去高德院,沿途經過幾條隨道,高級民居,好日本feel!


行咗起碼45分
,就來到高德院,門票200日圓。 入院時已4點半,5點半就關門!以為得番一個鐘怕行唔曬,點知一入去就見到大彿,影下相,去下廁所,飲下水,半個鐘就攪掂!
回程就行去長谷寺方向,约15分就到。 喺長谷藤澤駅。
 
 
 
巡完百貨公司及附近店鋪,便上去小田急百貨7樓既“和幸“食吉列豬扒同Tempura; 生椰菜丝,白飯,及有小蜆既miso soup 任添! 窗外仲欣賞藤澤駅既黃昏景色!
飲飽食醉,便打道回府,返到新宿,已9時多!

No comments:

Post a Comment