Side B

Side B

Saturday, September 1, 2012

日本東京7天自由行2012 - Day 4


Day 4  - 23/08 (星期四)   高尾山 (Mt. Takao)

未出發前見有blog友去高尾山,好有興趣,但無篇入行程內。 由於我倆今次無乜購物欲(可能物價太貴),所以今天放棄去銀座,
原,池袋等shopping area,而改去高尾山遠足去。

我俩由新宿搭京王線(特急 - 向京王八王子方向行),車程約37分鐘 ; 在北野轉乘京王高尾綫到高尾山口站車程約16分鐘  (共370日圓)


上山容易落山難! 所以我倆先行上山,選擇了自然研究路6號路,再搭番吊車落山。



沿途清泉水澗,蟬聲不絕。 雖是星期四,但都好多日本人黎行山。
大約一個半鐘頭既路程,終於到達山頂。


呢啲好似桑拿房既其實係廁所。

 
藥王院

順路行到藥王院既精進料理,就在內用饍,素定食。


呢棵樹已有450年樹齡


 
飽茶,食飽齋,就開始行去搭吊車落山!架吊車都幾牙煙,無安全釦或攔桿,我動也不敢動。大約15分鐘就到山腳   

我倆便回程番酒店hea, 浸番個浴鹽熱湯,眠一眠,6點多再出發去池袋逛,揾伊達の牛たん食牛脷。伊達の牛たん在仙台好出名,而家喺池袋有分店,更係要去試下啦! 呢間分店喺一間賣仙台食品既小商店(宫城)既裡面,不大起眼。

剛好差2分鐘先到7點,可點那個特價晚餐(其實唔飽肚),包兩杯啤酒。
我倆還叫咗兩個唔同既定食試,三個定食既牛脷都好鹹,好在有碗燕麥飯,及一碗好清既牛腩湯。


食飽飽,就行下池袋,Tokyo Hands及藥房等,直至鋪頭關門先返歸!

No comments:

Post a Comment