Side B

Side B

Saturday, November 5, 2011

高雄台北六天自由行2011 - 第六日



第六日- 23/10/2011(星期日)台北 -〉香港   

快樂既時光真係好快過,今日已是最後一天在台北。



經過數日既紧密行程,三百團友已有疲態,今日就大家自由活動。

我同我家老闆昏迷到
10時才出動揾食,就在附近食個大腸麵缐同臭豆腐,再喺老蔡水煎包買咗兩個韭菜包做早餐。逛咗一陣台北車站街頭,睇下
”我可能不會愛你“見面會既粉絲的瘋狂。便返回酒店收拾行裝,準12點退房,把行李放存於酒店。 集合後,我地便到地下街逛逛,食個簡便既午餐,最後衝刺買多幾盒李儀太陽餅。


返回酒店,時間尚早,就喺酒店既cafe食其酒店送既香蕉可麗餅及自費既芒果沙冰。
Hea 到夠鐘,才絲絲然拖著行李,到台北西A站搭國光客運(NT125)去機場。因今日係星期日,無堵車,唔洗一個鐘就到機場。

因時間預早咗,我地就喺機場逛,原來台灣桃園機場設備好完善,
有唔同信仰既祈禱室,可供小朋友玩既Hello Kitty
候機室,介紹台灣原地居民民族,等等。連廁所門口幅畫都好靚。
 
 


食過簡便既下午茶,便上行踏上我們歸家之途。三百傲遊高雄台北團,就此完滿結束。

No comments:

Post a Comment