Side B

Side B

Wednesday, November 2, 2011

高雄台北六天自由行2011 - 第二日


第二日- 19/10/2011 (星期三)   高雄     晴

在酒店食過豐富既早餐,便開始我們今天的行程 - 打狗領事館,旗津及愛河。 因我們下榻的酒店很近捷運,便搭捷運到西子灣站(O1) 打算在西子灣站2號出口, 坐接駁車1“ 公車去打狗領事館。 點知一出地面,就有位的士叔叔前來兜搭,話搭佢既車仲平過搭公車,而且唔洗等; 但睇見佢架車係4座位,我地6個人,點坐呀? 佢死話得,於是乎兩位瘦小的團友夫婦坐在前面,我們4個坐後面。 其實路程都唔近,要行都有排行,NT100就真係超值。到達目的地後,佢仲話等我地,再載我地去鼓山渡輪站,都係NT100。我地心諗, 有客睇佢等唔等我地?!
點知喺打狗領事館影完一輪相,落番黎,那位的士叔叔真係喺到等我地,唔通真係無客?於是乎又6個逼埋一架車去鼓山渡輪站過去旗津市。真係好多謝呢位的士叔叔,無佢,可能我地會花好多時間喺交通上。





渡輪樓上人坐,樓下車坐,好有懷舊feel. 乘客每位NT15,要入錢上船;雖不設找續,但有位小姐專門幫搭客唱錢。





其實旗津好似香港既離島咁。 因到旗津只是早上11時多,旗津大街很多鋪頭及檔口仲未開曬檔。我地便行去旗津海水浴場逛逛影影相,之後便去食海鮮。海鮮餐館成行成市,見近海水浴場既冠洲既海鮮好新鮮,就幫襯呢間啦!羊群效應,初時得我地一枱,食食下已全場滿座



食飽飽,便去做運動。 我地6人租咗3架“電”動單車 NT400-2個鐘),暢遊旗津市。由旗津大街,經旗津海岸公園,到風車公園,停下影下相,來來回回剛好兩粒鐘。在旗后觀光市場買完手信,本想搭船由旗津到愛河,點知呢條航線祇在假日服務,為免舟車勞頓,我地便搭乘一架7人的士(NT600-一口價,無睇錶) 經海底遂道直去愛河。

 

旗津海岸公園内的廁所

旗后觀光市場

因愛河係熱門旅遊點,一批一批既遊客等上爱之船(NT80-15分鐘旅程)。船上有導遊講解愛河的故事。遊完船河,便緣住愛河行至家樂福。一心以為有食肆,點知去到餐館執咗笠,得一個Food Court, 個場就大,但得兩檔,一檔賣水餃,一檔賣韓國火窩,拉面。要醫肚,無辦法,唯有有乜食乜。食完一個所謂晚餐,便到家樂福shopping,行得好舒服,有冷氣,又少人,所以一致決定,放棄去六合夜市,便在家樂福買咗好多鹵味同巨峰提子,再在7-11買啤酒,返酒店開餐。




溫馨提示:旗津風車公園真係好遠,如要行去,行到腳都拐都未到。

No comments:

Post a Comment