Side B

Side B

Wednesday, June 29, 2011

人整我又整之。。。。焗鬆餅(Scones)


好耐之前睇過Blog友們跟T&P整比較健康(無牛油)既焗鬆餅,已好想好想整黎食,因好懷念以前香港KFC有賣過既焗鬆餅。
呢排我既baking慧根突然開竅,星期日一早食完早餐又去買料開工。

睇完T&P既Lemonade Scones 大揭秘Video, 就有樣照樣整,掂喎! 我成功喇!
一整就整咗18個,趁新鮮滾熱辣,送咗8個俾两家好鄰居兼好友; 其馀十個作為我一家既午餐。
因今次是初試啼聲,不知成功與否,廢事晒料,所以呢個鬆餅係無放其他材料如cranberry等,但我地食時搽jam都一樣好味!我家老闆話下次整最好落D鹽會好味D喎!

材料 :
Self Raising Flour自發粉        三杯    ( 為好計數我用咗 900g )
Thickened Cream  淡忌廉      一杯    ( 1  300g)
Lemonade7-Up 汽水          一杯    ( 我用番個忌廉既樽去量 300g)

做法:
1.      將自發粉過篩  ,
2.      將忌廉 汽水 攪勻, 加入麵粉中,
3.      用一把餐刀劃十字般將麵粉同混合物撈勻,成為麵糰 (撈勻就好,勿撈太耐, 不然鬆餅焗出嚟會唔鬆 )
4.      將麵糰堆成球形,然後壓平至大約2cm厚; 用圓模把麵糰吸出一個個圓型
5.      儘量排密少少以防鬆餅麵糰倒塌
6.      放入預熱焗爐 220c 15 分鐘即成 

No comments:

Post a Comment