Side B

Side B

Wednesday, June 22, 2011

人整我又整之。。。。香檸芝士蛋糕


我真係唔應該睇廚林高手們的blogs。
一睇完blog友MoonMoon既檸檬芝士蛋糕,就好想食。 

明日我家老闆就歸,一心想整個芝士蛋糕俾佢一個surprise,順便代女兒補祝佢既父親節。

我從未用過既mixer終於大派用場。

材料:
消化餅6-7塊, 牛油1/8份,忌廉芝士(cream cheese) 250g,糖50g,鮮奶1/2 杯,淡忌廉 (thickened cream) 150g,魚膠粉2茶匙,檸檬1個(皮刨茸及肉榨汁)
6吋(15cm) 圓模一個 (底可移動)
做法:
1。 先把牛油座熱水至完全溶 解                                                                                      
 2。 把消化餅壓碎并加入已溶既牛油,攪勻及倒入圓模内,用匙壓平,放入雪柜冷藏
3。  忌廉芝士及淡忌廉打勻至完全混合好
4。  分別加入鮮奶,糖,魚膠粉,并打至滑身
5。  最後加入檸檬皮及檸檬汁打勻
6。  把混合物倒入圓模,放入雪柜冷藏至凝固即成

你地會好奇怪,明明材料寫thickened cream, 但我幅相係whipping cream..................
因我亂咁嚟, 買thickened cream 又買錯 whipping cream.  不過唔理喇,照做!
 
其實我做得唔係好好,將圓模取出時令糕邊一岩一孱,好肉酸, 所以用blueberry圍邊去遮醜!

No comments:

Post a Comment