Side B

Side B

Monday, June 20, 2011

人整我又整之。。。。意大利香草包 (Focaccia)


最近見blog 友們整意大利香草包,睇見都流口水。好,請教完前輩MD,就dick起心肝整我一生人第一次學整的香草包。
我家老闆見我興致勃勃,星期六一早就同我去買齊材料,黃昏回到家中就開工,佢仲期望可帶一兩個麵包明日出國在晚間肚餓時食。

跟據份量,把麵糰搓好,等發酵四十分鐘,又搓多十分鐘,又等發酵二十分鐘;
           
然後一開四份,壓平佢地,又等發酵四十分鐘。預先整熱個焗爐,把麵糰放進焗爐以180度焗二十分鐘。嘩!睇見D麵包開始成形,好開心,以為好掂。。。

唉!無天份就係無天份!我既意大利香草包已出爐,可惜變成意大利香草特超硬豬仔包,可以掟死猫!

我家老闆對我真好,明知食石頭,都帶两個上機。。。真係無言感激!

各位前輩們,請問我衰邊樹?

No comments:

Post a Comment