Side B

Side B

Friday, October 16, 2015

人整我又整之。。。。檸檬雞翼




之前看見面書(Facebook)好多友人跟GiGi姐,肥媽煮唔使醃既檸檬雞翼,我已好想學煮,但我家老闆要健康,唔愛好食雞翼, 所以一路都無付諸實行。

自從女兒回星工作,每星期六,日都與我倆老飯聚,但多在她家煮或出外食。

因最近Mocha年紀老邁,不肯進食,祇飲水,身體日漸消瘦,我家老闆怕他將要離開,所以約女兒儘快放工後到我家探望Mocha及食晚飯。

我最近看到Blog友“雀后”又提及檸檬雞翼, 所以我放工回家後便以超速完成呢味餸。


材料: 雞翼12隻、檸檬一個(約6片)、薑4

調味: 生抽2湯匙、老抽1湯匙、蠔油2湯匙、紹興酒1湯匙、片糖半塊、 
      水2湯匙(随意)

做法:
1)雞翼解凍後用廚紙抹乾水份
2)落油起鑊把薑片爆香
3)落雞翼略煎兩面
4)落調味及檸檬,兜勻
5)蓋上鑊蓋用中火煮15分鐘,见起泡,汁收,便成。

6 comments:

  1. Replies
    1. 好易整,但可能我係半桶水又學人煮,油麻地好食!失禮晒!

      Delete
  2. 好擔心Mocha,佢唔肯食點算﹖
    我家個煮飯公多數整可樂雞翼、蜜糖雞翼

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝關心! 回復你之時,Mocha已去了彩虹橋,與MiuMiu 會合了!::vv4002

      你家煮飯公真好! 識得變通,煮那麼多款雞翼,我家老闆煮得到俾我食就好!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Mocha做咗快樂小天使
      我又唔識煮,佢都唔煮就要日日食外買

      Delete