Side B

Side B

Wednesday, July 9, 2014

Chia Seeds (嘉種子)

Chia Seeds, 我好早已聽過它對身體的好處, 但一路都無打算去試。 

最近,我好朋友的媽媽身體抱恙,她每天給她媽媽一杯Chia Seeds 開水飲,經過四個月,她媽媽去做體檢,發覺血糖同血壓都低了,醫生現已停止配糖尿藥和血壓藥給她。

好朋友鼓勵我試飲Chia Seeds,希望我好似她媽媽的進展,不再受糖尿及高血壓的困擾。


受到好朋友的影響,我便上網搜集資料, 對Chia Seeds作深入了解,發覺原來Chia Seeds 對人體有好多好處,它含有omega 3, 可以預防心血管疾病,改善腸道功能, 降低血壓,血糖,膽固醇,骨質疏鬆,和其他許多您無法想象的益處。。。。。包括減肥。
 

網上有好多教用Chia Seeds 做飲料及食法。

我當然取其最簡單的做法:
把一茶匙的Chia Seeds,放入一杯已過濾的清水,搖均; 待30分鐘或較長的時間後,Chia Seeds已發大,便把一個青檸榨汁,再放入水內搖均,就可飲用。  

當然,如果無糖尿病的blog友,可加入糖漿(maple syrup)來調味,更加可口。

從7月一日開始,我便每天飲用。  因工作關係,通常我都是晚飯後才飲用。

上次飲秋葵水3星期已頂唔順,又肚瀉,又無乜見效。 呢次飲Chia Seeds好飲好多,又無副作用,四個月再布告我的體檢成績,希望今次有幫助啦!








15 comments:

  1. 咁簡單我都買啲嚟試試先.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好簡單!又健康! Omega 3 仲係食三文魚的8倍!::cc4080

      Delete
  2. 嘉種子,我都係第一次聽

    ReplyDelete
    Replies
    1. "嘉種子“ 呢個名係抄那包裝上的中文譯名。 其實Chia Seeds 係美國好流行下。 我在Youtube 睇Chia Seeds的食法多是美國人教的。 可能你無留意到者!::vv4006

      Delete
    2. 有無味﹖啲味會唔會怪怪的

      Delete
    3. 我初初都不敢試,就是以為有怪怪的味道。 試了之後,才發覺Chia Seeds 係完全無味道的。 Texture 有點像煮熟的西米。 Chia Seeds + 水 會有點寡,如加入檸檬汁,或橙汁,或其他果汁,就好好飲。唔講唔知,我在Facebook提及Chia Seeds,原來我的朋友及舊同事都有飲用。 他們comment Chia Seeds 真的對身體健康有幫助。 Ruby, 你都不妨試下。::vv4063

      Delete
  3. I have been taking it but not regularly. It actually can replace eggs in some recipes (1/4) , but I just add it in my bread just like oats and flaxseed meal. There is no harm, so you really must continue for your health.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MD, thank you for your support! I will keep it up!::cc4162

      Delete
  4. 簡單得來咁有益,真係可一試!Side B, 希望對你有幫助,身體愈來愈好!

    ReplyDelete
  5. 因為做蛋糕, 最近買了一包, 原來好貴. 你別來無恙吧?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::_343 多謝您的關心!

      最近無心機寫blog, 睇blogs,因血糖突然高升,累我憂心到死! 公司醫生無良,俾埋D貴夾無效既藥, 害我病情加重。 我現在去睇政府醫生,出奇地好到不得了,服務又好,又細心。 現在換晒所有藥,我食唔夠一星期,血糖已跌回marginal level。

      Chia seeds 我在國營超市買S$36/500g。 而我在online訂購是约S$42/907g。 唔知比起香港,那裡貴D?

      Delete
  6. in 香港, it is around HK $ 56 (approx. US $ 7 ) per lb

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. 在香港好多大連鎖店都有得賣。我現在iHerb 上網訂購,方便又比較平。

      Delete