Side B

Side B

Tuesday, April 8, 2014

一人一煲

最近看見Blog友月如在淘寶網買了個迷你一人飯煲在辦公室煮飯食。 好主意!

我就在新加坡既網上購物網 (G Market) 內找到呢個Electric Heating Lunch Box.  (S$18.90 = HK$114±)

昨晚特登煮多咗飯餸,今天帶返公司就用呢個午餐盒來番熱。雖然公司有微波爐,但我相信用水蒸的方法番熱會健康D!
 

好彩無乜蒸汽噴出, 用咗都無同事發覺。。。嘻嘻!



 











































 
http://www.youtube.com/watch?v=HnWl11wz4ZQ

14 comments:

  1. 好吸引喎, 我校有蒸櫃提供, 但飯菜都給蒸得很久, 菜都會變黃, 所以我仍然用微波爐加熱食物.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::cc9149 因菜會變黃,所以我唔會帶菜的,以菇代替。 其實有時貪方便,我都會用微波爐叮番D飯餸!不過呢個小玩具好好玩,可以一次過烚六隻蛋,又可蒸番熱D包!

      Delete
  2. Replies
    1. Hi Teddy, 真係好方便! 又唔洗同同事爭用微波爐! 我想淘寶網會平D!::_342

      Delete
  3. 我有一同事用緊, 幾好用, 你在星星買係貴咗少少

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::mm1581 無辦法啦! 新加坡遠過香港,運費都貴D啦! 但都抵既!

      Delete
  4. 幾好喎,健康過用微波爐,但點都係用微波爐方便啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::vv4038 當然微波爐方便,快啦! 但呢個電飯盒都唔錯架! 而家同事都借用它來烚蛋做早餐!

      Delete
  5. Side B, 好厲害,小高都未學得識網上購物!
    對,用水蒸點都好過用微波爐加熱d食物,自微波爐壞左就無再買啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::vv4006 受同事感染囉! 越買越上癮! 但有時都貨不對辦,晒埋D無謂錢! ::vv4004

      Delete
  6. 呢個玩具好好玩, 我都心郁郁想買番個添.

    ReplyDelete
  7. Luyi, 如你準備愛心飯盒俾囝囝食,大可預多一份給自己帶返工,就可用呢個電熱飯盒翻熱, 都好熱下架。 但有心理準備,國內貨,唔知可玩幾耐!::mm1581

    ReplyDelete
  8. 我幾個月前都在街promoter買左個呀(S$29 but w a chopper :( ) ,我工人用來煮佢自己嘅飯好方便,唔需要用個大電飯煲 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::_342 真係好方便!
      你買係贵了少少,但有chopper嘛! 算啦!

      Delete