Side B

Side B

Tuesday, March 4, 2014

南海十三郎

 三月一日 (星期六)

有幸獲香港經濟貿易辦事處(HKETO)之邀請,
我倆出席是晚餐酒會及欣賞舞台劇“南海十三郎”
的精彩演出。

第一次睇“南海十三郎”的舞台劇及電影,已是十多年前的事,
但印像仍深刻。

今次他們來星祇演出三場,而我們觀看的是最後一場。 
真是拍案叫絕, 精彩絕倫!

最開心是可與監製高志森合照。

 






11 comments:

  1. 我十多年前看過, 後晚會再看. 謝君豪演這個最好, 之後再沒遇過好角色, 他演活了這個角色, 但也困在這個角色之中.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀! 真值得再睇!
      聽高監製講,完了新加坡3月1日呢場,他們於3月2日即回香港,準備3月4日開始至9日,在西九海濱長廊再公演。

      Delete
  2. 好厲害!能夠欣賞舞台劇外,還可與高導演拍照留念!開心 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最開心就係唔洗錢,有buffet dinner 食,又有舞台劇看。 我們坐的行數原值S$88。嘻嘻!我真是贪小便宜的小女人!

      Delete
  3. 以前係香港有睇舞台劇,呢套未睇過

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這套舞台劇真值得睇! 如有空,你大可租DVD看!
      可能你移民後,才有呢部劇, 所以呢套你未睇過。
      你遠在New York, 唔知春天實驗劇團會否走阜走咁遠?

      Delete
  4. 我都未睇過香港舞台劇呢,嘩你咁同導演合照添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻!剛巧企在一起,影相佬就叫我們一起影相囉!
      在星睇香港舞台劇,全部廣東話,好有親切感!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 我認同! 但其他演員都有精彩既演出。真佩服他們的記性,記得所有的台詞!

      Delete