Side B

Side B

Friday, July 9, 2010

胡志明市自由行手記2010…第三日


3/7/2010  星期六 
今日無報團,好優閑,8點鐘先起身食早餐。 咦!早餐有新花款,原來每天都有小小改變,我鍾意!

今天第一站本是統一宮,從酒店步行去只要20分鐘路程,但去到門口,前面一大班遊客,我家老闆無乜興趣,我地便再向前行約10分鐘就到了戰爭博物館(War Remnants Museum- 入場費VND15,000
(搬家後-雅烏搬到博客,唔見咗D相)
 
下一站係聖母大教堂同郵政局,由於天氣太熱,道路繁忙,我地祇遠觀及拍照留念,到此一遊就算喇!好多Blog友都喺佢地既網頁已posted過好多裡面的相片,已大概知一二。
(搬家後-雅烏搬到博客,唔見咗D相)
 
一路行落去就係 Diamond Plaza, 歌劇院,過對面馬路,就見到Thuong Xa Tax(國營百貨店 - 135 Nguyen Hue Blvd),我地就入去涼冷氣。話明國營,無乜驚喜,就到二樓既超市逛, 呢度買手信一流,你可以慢慢睇,慢慢揀,唔洗講價;Linh咖啡粉200g + 送過濾器, 都係VND36,500, 送禮最好。

我地買到一袋二袋,想再行去 Dong Khai Road(同起路)都唔得,便行去酒店附近間 Quán Ăn Ngon 美食大排檔  (越南文"An Ngon" "好食")去醫肚。當時已兩點多,仲係好多人,等咗10分鐘就有位。 侍應俾咗張單過我地,我地眼闊肚窄,失控地去每個檔口點啊點,等到侍應送我地啲食物黎先知死。。。3碗粉,一碟蔗蝦,一碟春卷,一客燜牛腩(跟麵包上),兩枝啤酒,一杯椰汁綠豆冰;承惠VND497,000

地址:160 Pasteur, P.Bến Nghé, Q.1
 
食到飽到嘔,便步行返酒店hea. 
等到太陽落山,我地又出發去Dong Khai Road 行街街,跟住行出碼頭,打算上船遊西貢河,食飯睇表演,但晏晝食得太飽,聽聞又係麻麻,放棄!
 
緣住Nguyen Hue Blvd,見到好多酒店都有week-end buffet.經過比較,我們決定去Oscar Saigon Hotel 定咗位明晚食buffet.每位VND190,000, 好似好抵.

行下行下又 返到酒店附近,呢幾晚返酒店都見到一檔街邊河粉擺在酒店門口對開兩個鋪位,今晚又見到佢地開檔,又好似好乾淨,我地就膽粗粗試下踎街食野既滋味,橫掂我帶咗醫生俾我啲平安藥。手指指叫咗兩碗牛丸河粉,咦!出奇的好味喎,反而係我地喺胡志明市食咁多碗河粉最好味的一碗,仲係VND25,000一碗,平靚正! (食後我地無肚疴,唔口渴.)


買完遊客價既水果(超貴),打包兩杯蔗汁(VND6,000一杯),就返酒店開水果餐,早點休息,準備明天一早出發去古芝地道!

No comments:

Post a Comment