Side B

Side B

Thursday, July 8, 2010

胡志明市自由行手記2010…第二日 (下)


報完名去古芝地道,我倆就步行回酒店,途經Pho24,已見Blog友彈過,但都抱住一試的心情去食;真的好失望,牛雜河(beef special)啲牛雜唔霖;服務態度差,可能得我地一台客,所有侍應生, 廚師,連洗碗阿嬋都在睇電視!又漏單。。。



梳洗完,我們便出發到Fanny Ice-cream ice-cream buffet。從網上知道逢每月既第一個星期五,由6:30pm 10:30pm, Fanny 推行任食buffet,祇收VND95,000.  好似好抵! 適逢其會,就試一試净食雪糕,唔食飯既感覺。點知去到人山人海,大部分是越南客人,想打退堂鼓,我家老闆話既然黎到,就試下啦!咁!我地就喺入面逼黎逼去食咗幾球雪糕,就走人。偷雞唔到蝕揸米!

本想再去食Fanny Ice-cream 隔離既Temple Club,嘩!門口好有特色!但吞咗幾球雪糕,都仲未有胃口食飯。唯有放棄!

於是慢步行Le Loi (街名),經過Saigon Centre, 全是入口貨,睇下無妨!行下行下又到檳城夜市,開始有點肚餓,就在路邊試下地道海鮮。
嘩!2燒大頭蝦,2碟東風螺(一碟得6),1碟蒜蓉炒蜆,2條春卷,2枝西貢啤酒,一杯凍茶,承惠VND575,000。 以街邊貨色就貴咗啲!







飽暖思床褥,回酒店教教豬。我家老闆就睇世界杯。

No comments:

Post a Comment