Side B

Side B

Tuesday, November 11, 2014

幸福不是必然

 


多謝大家對我的關心! 這幾個月我好像失蹤咁! 其實因公司有所變動,加上身體不適,所以無乜心機上網。 請願諒!

以為在大跨國公司工作,穩如泰山。 點知一無賺錢,公司就賣咗我工作既 microelectronic division 俾人; 半年內就要搬去新公司,以我呢把年紀, 仲要去適應新環境,新工作,新system。。唉!所以話幸福不是必然的。

因做慣閑人,突然工作壓力大,引致血糖及血壓飚升。 睇公司醫生,食貴藥,都無幫助, 便試下去睇星星國政府醫生(polyclinic), 以為同香港一樣,因人流太多,服務一般。  

那知他們給我的印像完全改觀。 由接待員幫忙拿取號碼,到護士分流睇醫生,取藥,付款; 他們的細心指導,比私家醫務所有過之而無不及。 因我是公民,醫生費,各項檢查及藥物都有政府津貼, 真係平,靚,正!  食咗政府藥數天,病情已受到控制。

為要保持身體健康,減輕體重,放工後都會去緩步行(不能跑)。 雖已服食葡萄糖桉+軟骨素 (glucosamine + Chondroitin),膝蓋還是隱隱作痛。  最近睇嚴浩介紹的“萍果醋加蜂蜜”。  每天晚飯後,萍果醋,蜂蜜各一茶匙,加半杯溫水,飲用。 睇下又有無效,遲下再作報告。

同場加映,我家肥貓Mocha近照。


14 comments:

  1. Side B, 你現在情況好轉了嗎?做適量的運動也好,但要量力而為,莫講你,叫小高跑都未必得,所以有時飯後出外散步多。
    你要好好保重,小心身子!如果工作壓力太大,會否休息下先再工作?反正女兒也長大了,不用掛心。(不過我又明有時無o野做的日子仲難挨)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ::_343 多謝小高關心!我的三高病情已受控制。 現在工作亦已穩定, 要到明年搬去新公司才作打算去留決定。

      Delete
  2. 唉呀~身體最重要呀!
    計劃下提早退休啦一係……
    健康冇左咩都攪唔掂呢……
    小心身體啊! 最緊要我覺得係心情, 影響實在太大

    ReplyDelete
    Replies
    1. 孖吉媽,多謝關心!
      現在病情及工作已比較穩定,心情已放鬆好多。 以我呢個年紀,仲有人請就要惜福,繼續做lu! 打慣工既我,突然無所事事會好唔慣,又不想和社會蛻節。
      你的工作如何? 大家努力, 加油!::mm1582

      Delete
  3. Side B, 你依家o係香港定已經回去星星國?
    小高在此祝願你們一家平安及聖誕快樂,要健康平安! ~ YEAH ~ ~

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hi Teddy, 你真有我心!
      不好意思, 到年初六才看到你的留言!
      我的三高已收控制,但左腳膝蓋患上關節炎, 要看專科及做磁力共振 MRI (Magnetic Resonance Imaging)。

      在此祝你, 你女友及家人羊年行好運!萬事如意!笑口常開!步步高升! 最紧要身體健康!

      Delete
  5. Side B, 明天就過年啦!你準備成點?星星國氣氛如何?
    在此祝願你們一家心想事成、身體健康!羊年行好運 ~ 恭喜發財 ~ ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,您真有我心!
      不好意思, 到年初六才看到你的留言!
      因女兒及女婿來星過年,間屋比較多人氣!女兒又幫手蒸糕,煮餸,攪到廚房喜氣(蒸氣)洋洋! 星星國肯定不夠香港那麼熱鬧!

      在此再祝你,主任及家人羊年行好運!身體健康! 萬事如意!笑口常開!

      Delete