Side B

Side B

Friday, June 6, 2014

又是Home Alone


自從MiuMiu,奶奶及家佣走後,每次出門,都會請pet-sitter上門照顧我家Mocha一日三餐。 呢兩張相,是從我家裝了的IP Camera 拍下來的。  就算pet-sitter 上來餵他,Mocha也無精打彩,無乜胃口。



















而呢副相是一位好朋友上我家看Mocha時影的,然後whatsapp給我看的。  好朋友說她見Mocha好無心機,好憂鬱,一定是好掛住我們。。。。。Mocha, we missed you too!

































好lu!  我們番來lu! 

我們一開門,就聽到他淒怨的叫聲! 心疼!

16 comments:

  1. 佢好有性,一定係掛住你囉

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 咪就係囉! 而家真係。。。有貓在,不遠遊,遊必有方!::oo2055

      Delete
  3. 有時返廣州2-3日我都心掛掛佢地呀!

    ReplyDelete
  4. 我媽媽就是十分反對樣寵物,出門也不安心呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪就係! Mocha 將是我一生最後的寵物。::vv4066

      Delete
  5. poor Mocha ... I don't think we will have another dog after Zac too !

    ReplyDelete
  6. Mocha個樣好慘呀! 養寵物同養小朋友一樣, 想行開啲都難.

    ReplyDelete
  7. Mocha真係好有靈性,這些日子一定很想念你們,同樣,你們也想念牠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以Mocha 將是我一生最後的寵物!::vv4064

      Delete