Side B

Side B

Saturday, July 23, 2011

人整我又整之。。。。Oreo 芝士蛋糕


上星期係我家老闆牛一,我無心買禮物,就學人整個蛋糕同佢慶祝,但又學藝未精,唯有整個又簡單又好味既Oreo芝士蛋糕。

材料:
忌廉芝士(cream cheese)        250g
淡忌廉 (whipping cream)      150g
Oreo 餅乾                              120g
牛油                                         70g
糖                                             50g (我無落)
鮮奶                                      100ml
魚膠粉                                  2茶匙
18cm 圓模一個 (底可移動)

做法:
1。 先把牛油座熱水至完全溶 解
2。 把Oreo 餅乾內的cream 用刀剔出; 并壓碎加入已溶既牛油,攪勻及倒入圓模內,用匙壓平,放入雪柜冷藏, 待用
3。 把鮮奶煮熱;拌入魚膠粉至溶解
4。  把忌廉芝士及淡忌廉打勻至完全混合好
5。  分別加入鮮奶,糖,并打至滑身
6。  最後加入兩塊壓碎的Oreo 餅乾打勻
7。  把混合物倒入圓模,放入雪柜冷藏至凝固即成
因雪柜無blueberry, 又無strawberry, 屋企又無蠟燭;我家老闆話唔洗咁花巧喇,就咁一刀就切落去,所以個蛋糕真係好plain。 我家高齡奶奶又食到黏黏脷!

No comments:

Post a Comment