Side B

Side B

Wednesday, February 2, 2011

人整我又整之。。。。蘿蔔糕


我呢個廚藝白癡至有信心就是整蘿蔔糕。 今次買既白蘿蔔好靚,好多水,整出嚟啲糕都好味啲!
我呢個簡單既做法係朋友就住我黎教我,唔洗炒蘿蔔,將所有材料攪埋一盆就可以蒸。

材料:
白蘿蔔     3kg (約3大條白蘿蔔)
蝦米        半碗
臘腸        3條
冬菇        8粒
粘米粉    400g
澄麵粉    200g
雞粉        3茶匙
鹽           2 茶匙
胡椒粉    適量

做法 :
1. 蝦米及冬菇先用水浸軟
2. 白蘿蔔去皮後刨成絲 (有水出,要留;多水,表示白蘿蔔靚)
3. 臘腸, 冬菇, 蝦米切粒
4. 先爆香臘腸(不用落油,因臘腸本身會出油)
5. 再分別爆香冬菇, 蝦米
6. 將粘米粉及澄麵粉加入蘿蔔絲中攪拌
7. 最後加入蝦米,冬菇, 及臘腸拌勻
8. 將蘿蔔漿料倒入盆中,大火蒸一個半鐘
9. 用筷子插入中央,如沒粉漿黏著,表示熟透。
10. 待涼後,放入雪柜,食時切片煎香便可

No comments:

Post a Comment