Side B

Side B

Thursday, October 28, 2010

人整我又整之。。。。白蘿蔔燜牛腩和蛋白杏仁糊


睇見兩位靚靚blog友整白蘿蔔燜牛腩跟蛋白杏仁糊, 已好想好想食。 向佢地取完經,於星期日一早就出去牛車水,買齊料,玩煮餸。

白蘿蔔燜牛腩
                                                                                                                                            
 材料: 白蘿蔔 2 個; 牛腩 1/2 kg (S$6); 牛筋 1/2 kg (S$8); 香料(花椒八角桂皮茴香)一包(S$0.60); 蒜片,薑片,數片
調味料: 生抽 1 湯匙;老抽 1 湯匙;蚝油 2 湯匙; 冰糖一湯匙。  (或隨意加減,因口味各不同)
我的做法:
1) 把牛腩同牛筋出水,切件
2) 把白蘿蔔切大件
3) 用蒜片,薑片起鑊,爆香牛腩同牛筋
4) 落香料,略炒
5) 落水至搇牛腩面,大火煲至水滾, 落調味料
6) 較慢火,落白蘿蔔,搇蓋
7) 慢慢燜,留意水份,若就黎乾水就加水
8) 燜至牛筋腍(約3個鐘),即可。

小插曲: 我無高壓煲,但有一個7年歷史既slow cooker。 本來開頭炒好牛腩就放落slow cooker處慢慢燜,點知好似唔滾, 貪快,就把slow cooker既瓦煲放在爐上煲,點知煲煲下成個底裂開,又要由零開始。。。



蛋白杏仁糊
                                                                                                                                             

材料: 南杏4/5 碗;北杏1/5碗; 蛋白兩個; 水4碗; 白米2/3碗;冰糖隨意。
我的做法:
1) 把白米用一碗水浸半個鐘
2) 把杏仁白鑊炒香
3) 放杏仁加一碗水落攪拌機攪拌
4) 放進“煲魚袋” 內手榨杏仁水出黎
5)  重複 2)至3) 三次
6) 把白米連水放入攪拌機攪拌
7) 把杏仁水及米水一起煲至滾
8) 把蛋白沿煲邊落,熄火
9) 完成
註: 因我家老闆比較喜歡有口感 - 杰。  所以我落重米,整鑊杰既佢嘆! 如喜歡杏仁露,可參照 ”大傻“既做法, 我都係向佢取經架咋!

我又學大傻用杏仁渣黎磨面,磨身。 真係磨完D皮膚好潤滑啊!

No comments:

Post a Comment