Side B

Side B

Saturday, October 16, 2010

人整我又整之。。。。香蕉蛋糕


今晚本來打算學整靚靚blog友既蛋白杏仁露,等我仲打電話問工課,做好準備,點知吩咐採購部(我家老闆)去買杏仁又失職。
見家里有梳蕉, 今日Jhouse又提及上次香蕉蛋糕失敗事件(上次見Jhouse整,又學人整,點知失敗記)。 好,就dick起心肝,再接再厲。
,今次成功喇!多謝你呀Jhouse師父,教我放塊鍚紙喺面先至焗, 等我個爐仔都可以焗蛋糕,真開心!好有成功感呀!
材料:
3隻熟香蕉(壓爛)
1 1/4 杯 all-purpose flour (= 5 安士)
1 tsp baking soda
1/2 tsp salt
1/2 cup sugar
1/2 cup 牛油 (= 4 安士)
2 隻蛋

做法:
1. 把焗盤掃油
2. 把all-purpose flour, soda, 鹽過篩
3. 把牛油同糖混合, 逐隻蛋加入打勻.
4. 再加入粉類拌至混合
5. 加入香蕉拌勻.
6. 倒入焗盤
7. 焗60 分鐘, 見爆口熟就成.

這是我上次整香蕉蛋糕拍下的過情

失敗記      

今晚再次整。。。。成功喇!

No comments:

Post a Comment