Side B

Side B

Thursday, July 16, 2009

生日晚餐


噚日係我家老闆嘅牛一,待他見完客,我們便去東海岸食晚餐。本打算去食日本料理,點知泊好車,路過間韓國餐廳,俾個靚女拉住叫我們試她們的菜式,酒有半價,我家老闆話喺星都未試過食韓國菜,便拉咗我上去試。

因為我倆係牛魔王,所以點了牛脷片(160g) 和牛肉片(490g); 原來點兩個餸,就有10碟小菜(免費任加)和送一客蒸蛋。 由於酒半價,我家老闆就叫了一瓶韓國紅酒。。。嘩!酒精含量有15%。 唔怪得我飲咗一小杯就high high 哋
 
我家老闆素有訓練,當然若無其事啦!

估唔到祇係兩碟肉,其餘十碟小菜有九碟係菜(菜好新鲜)同蟹仔,都食到我倆攬住個肚落樓!好彩我家老闆對這餐飯都幾滿意,我唔洗買禮物俾佢,唔洗頭痛!

No comments:

Post a Comment