Side B

Side B

Monday, May 6, 2013

高雄台中墾丁自由行 2013 - 第三天


第三天   4月15日(星期一) 台中

呢啲係石蓮花,我第一次食,好清甜!我見到六合夜市都有鲜榨石蓮花汁賣。

巡例嘆完豐富既酒店早餐,就出發去彰化高爾夫球會。



今天波友們終於全部抵達台中,開波前,就黎一個大合照!Photo
Photo

我地跟得夫人一族就出發去參觀微熱山丘及買其出名既鳳梨酥。 買滿NT$10,000, 有九折,還有5大瓶鳳梨汁送!

一走進微熱山丘, 員工就派給每顧客一個鳳梨酥試食,又有清茶任飲。


跟住我地就離開去微熱山丘, 去呢間老夫子食午餐!


之後就去到園藝花園參觀,但無乜睇頭,又多蚊,就拿拿臨走人。




本來是花海,但去到時花還在種植,一朵花也看不見!

見仲有時間剩,就去生果批發店買又平又靚既生果。 滿載而歸,就回程接波友們去食晚飯。

今晚既晚餐好有特色,聽聞係張惠妹既部族所開既餐廳。有美酒佳餚,又有民族歌舞表演。



嘉賓頒獎給每日冠亞季軍後,便回酒店休息。


回到酒店後,有人去按摩,有人行逢甲夜市; 我就因開始唔舒服,無做跟得夫人去按摩,而抱頭大瞓。

No comments:

Post a Comment