Side B

Side B

Tuesday, November 6, 2012

男版鍾無艷


位男版鍾無艷,是我家的大貓貓MiuMiu, 瘦瘦的,好百厭,好活躍,又好細膽。  牠未滿月我地就抱了回家,至今已有12年多。


牠有一個怪行為,每次當我家老闆在家拿著球桿練習揮桿姿勢時,他總是喵喵叫,直至我家老闆放低球桿為止,真是百思而不得其解???

我真背,以前見香港既Blog 友 posted 街貓貓相時,大多數耳朵都被剪去一角, 後來問blog 友先知道呢個係貓貓已被做了絕育手術既記號。 


日前見到呢隻街貓都係耳朵都被剪去一角,唔通呢個記號係國際性?

No comments:

Post a Comment