Side B

Side B

Wednesday, August 15, 2012

日本東京7天自由行2012 - Day 1


因部門同事將放4個月既產假,我要拿拿淋喺佢放假前去清我既年假,如果唔係就要等到明年先有得放。 已有4年無去過日本,舊年想乘去美國之便,停留東京數日,可惜遇上311,而要改為停留香港。 所以今次放假,都決定去我地鍾情既日本。

由新加坡直飛京大约要7個小時,為求舒適,我地都係選擇星航A380;更預定咗樓上坐位,坐得更寬敞!
 
出發之前, 已看了很多人寫東京之旅的 blog,update 下新資料; 在各樣資料預備下, 終於把行程表擬定好,但最終實際情況同我地原先計劃有所出入。

Day 1  - 20/08 (星期一)    新加坡 =〉東京新宿

我地於18:00到達東京成田機場;入境大堂人山人海。

等 咗成粒鐘,先出得去攞行李。 過咗海關,就搭電動電梯落下一層(B1), JR Ticket Office 就喺左手邊,可惜準準19:00就關門大吉, 唯有去對面既JR Counter 去排隊買NEX + Suica 來回套票,祇係5,500日圓(包括NEX來回程及2,000日圓Suica 咭)。Suica 咭 等於香港既八達通咭,去便利店及某些店鋪都可以用黎買野,唔洗攪到一袋散錢。 離開日本前仲可以攞番500日圓押金(但要扣除210日圓既手續費)。
可参考  http://www.jreast.co.jp/tc/suica-nex/index.html

由於買車票既延誤,我地搭了遲半個鐘既班車。既然仲有時間,就在Starbucks 飲杯咖啡,食件三文治。
車站就在JR Ticket Counter 既旁邊,車亦準準開車。

因今次住靠近車站既Hotel Sunroute Plaza Shinjuku, 到咗JR 新宿站,便向南口方向出閘; 出咗車站,轉右向前行,見到First Kitchen 快餐店(有個大鐘標記),向左望就係麥當勞,就過馬路向麥當勞走去,行前2分鐘就到達酒店,出入真係好方便。酒店旁边就係新宿電鐵站。
Check-in 完,放低行李, 便立即去醫肚,因太肚餓,求其就喺街口既元祖壽司去填肚, 真係油麻地。 其實行過去歌舞伎町仲多野食,更多選擇!

No comments:

Post a Comment