Side B

Side B

Thursday, December 29, 2011

聖誕節大大餐


聖誕節前夕,正日,Boxing Day, 日日都有party,飯聚。日日食到口唔停。

聖誕前夕, 到我地死黨既女兒家食大餐,有牛油果菜沙律,roast beef,煙肉腸卷,蘑菇酥皮批及肉醬意粉!

我係牛魔王,見到美味既roast beef, 真有點失控,食咗兩塊 (因美食當前,掛住食,又掛住噴口水,唔記得影相添!)。 直至食到我帶來的甜品。。。"Awfully Chocolate" 既Chocolate Banana Cake, 先至醒覺要影相.


聖誕節正日,高爾夫球友們potluck到CAC會長家中慶祝。 主人家焗咗隻5kg既火雞,準備咗白汁蘑菇雜菜意粉,同甜品Tiramisu;我至叻就係訂購咗roast beef 去; 其他有焗三文魚,大蝦沙律,蜜瓜西米露同千層大菜糕.

Boxing Day, 我地同朋友一家人去食"Mushroom Pot" buffet dinner.........話係菇菜類居多,但都有肉!

食,食,食; 食肉食到驚!

我2012年既大計就係減,減,減。

 
在此,祝大家2012新年快樂! 身體健康! 減肥成功!

No comments:

Post a Comment