Side B

Side B

Friday, April 29, 2011

美國之旅 – 第四日


第四日- 4月6日  阿那罕姆市 (Anaheim) –〉迪士尼樂園 (Disneyland)


一早到地道既 "Panera Bread" coffee shop食過美式早餐後,姪女便送我倆到相距一小時多車程既Anaheim. 放低行李於Hilton酒店房間,定了明天一早既airport shuttle bus (US$16位)出機場後,我倆隨即買飛搭來往酒店與迪士尼樂園的Resort Bus Pass(US$4位,24小時任坐)出發到我們已久違的迪士尼樂園及California Adventure去。
Hilton Hotel 的房间很大,很舒服
浴室的用品都是名牌
酒店門口的Resort Bus Passes售票機(來回Disneyland),人地寫明“Exact Change” , 我地以為有自動找續,入了US$10,捐贈了US$2

迪士尼樂園於數年前增添了California Adventure,又在兩個樂園中間興建了Downtown Disney,有多家商店和食肆。

首先當然係衝去California Adventure攞今晚睇最新的大型表演World of Color既門票先 (入樂園後,跟著指示牌來到這隻大灰熊身後,便可以攞到,先到先得), 好彩攞到黃色地段,在中間。可能當時係那邊學校的春假,兩個樂園都逼爆人,每樣機動遊戲都起碼排成粒鐘。

玩得3個機動遊戲已6時多,又係時候去醫肚,便到Downtown Disney既Jass Kitchen食其set dinner,US$30 (未加稅及貼士) 有餐湯,菜沙拉,主菜及精美甜品,真係大件夾抵食兼味美;  又有鋼琴師伴奏。 我倆一人一個set dinner 加埋酒水,埋單唔洗US$90
在迪士尼樂園睇完煙花,再到California Adventure睇World of Color, 已是晚上10點多,我倆便帶著疲倦的身軀搭shuttle bus 返酒店休息,準備明天一早搭西南航空(Southwest Airline)內陸機到拉斯維加斯去。

No comments:

Post a Comment