Side B

Side B

Friday, December 4, 2009

洗白白


星星國已踏入雨季,上星期難得有一日有太陽,便隨即替我既猫囝囝洗白白。獸醫叫我唔好成日同佢地冲涼,一個月一次就好。
我既貓囝囝好怕洗白白的。佢地好醒目
,一見佣人攞佢地專用既毛巾和開熱水爐,佢地就即閃
。洗白白之前必玩的遊戲叫捉迷藏,我們要用盡方法才可引佢地出 ,分別捉佢地入浴室,一個捉住佢地,一個淋水
,搽冲涼液。唉!每次洗白白,仲慘過打仗。
困咗Mocha入廚房,MiuMiu已醒覺。。。

MiuMiu: 冲完凉,媽咪要我罰企曬太陽,煩!



Mocha: 整到我成身濕,又要我自己舔乾

Mocha: 我唔要罰企曬太陽!

Mocha: 我要坐喺

No comments:

Post a Comment