Side B

Side B

Tuesday, January 14, 2014

一年了


時光飛逝,轉眼間,我家愛貓MiuMiu已離開我們一周年!

MiuMiu,你永遠都在我們的心中,
我們永遠都懷念你!





 


























 





















沒有了MiuMiu,我家Mocha已無以前那麼活潑(可能年事已高吧),久不久都有半夜哀鳴,不知是否還是掛念相處了12年的同伴。

16 comments:

  1. 猫年紀大了係會無咁活躍, 而且Mocha咁有份量, 少郁都係正常既.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多谢Luyi! Mocha都已12歲了,希望他能比MiuMiu長命,陪我倆長久一些!

      Delete
  2. 我肥仔几乎晚晚哀鳴,唔知佢搞乜?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細B細佬Calbee, 有時真唔明貓地叫是代表甚麼!天真的想,如果我們懂得貓語就好了。

      Delete
  3. 佢地真係好乖好抵鍚, 我都好懷念大家姐早前走咗既B仔呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LeeLee,養寵物,就預咗要面對看到牠們的生老病死! RIP to B仔!
      希望Mocha能陪伴我倆老長久一些!

      Delete
  4. Time flies.... treasure the moment. Take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mommy Dearest, Thank you!

      Delete
  5. 永遠在心中,牠過得很好,你們不用掛心!

    ReplyDelete
  6. Side B, 新春大吉!小高祝你們一家身體健康、心想事成、一本萬利、笑口常開!恭喜發財 ~ 開工未?也祝開工大吉,事事順利!
    星星國氣氛如何?有冇自家製作賀年糕點?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,你最有我心! 因放新春假前好忙,女兒和女婿又駕到,到現在開工才有時間上網及巡blog。
      多謝你的祝福! 我都祝你,主任及家人都馬年快樂!心想事成!步步高陞! 添丁發財!
      星星國今年過年比較清涼,有點兒氣氛啦,但總不及香港的熱鬧! 我都應女婿要求,蒸了一底蘿蔔糕,希望大家都步步高陞!生意蒸蒸日上!
      多谢小高!

      Delete