Side B

Side B

Wednesday, February 5, 2014

馬年快樂!

祝大家馬年行大運! 馬運亨通! 馬到功成! 龍馬精神! 心想事成!步步高升!

最重要。。。。。

今年無幫手,祇做了一底蘿蔔糕應節,好彩有朋友分別送來一底年糕及一底馬蹄糕! 我們一家就有口福了! 
未到初三,3底糕已全給我們消滅了! 真是步步膏升(肥膏個)!




今年女兒與女婿老遠從上海飛回星與我們共渡新年,真開心!

有女兒在真好,我就不用煩煮團年飯,她一手包辦!

三餸一湯,紅糙米飯任裝!


大年初一, 好友們來拜年,即興打馬吊。  

又有女兒煮有味飯給我們10個人食! 真好!

大年初三,另一班好友已約好到我家團拜,竹戰及potluck。

 

其中一對夫婦自家做了一個富貴盤菜,有鮑魚,海参,花膠,大蝦,冬菇,扣肉,蓮藕, 馬蹄,栗子和黃牙白。 好多工啊!真是感謝!





今天已是初六,我在此祝大家


14 comments:

  1. 祝你馬年行大運, 身體健康, 事事順心! 囡囡好叻呀, 煮咁多嘢食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝Luyi, 我都祝你一家馬年順境! 龍馬精神!心想事成!三位男丁聽教聽話! 步步高陞!
      女兒和你一樣,事業上是女強人,在家是好煮婦!

      Delete
  2. 祝你一家身體健康、萬事如意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細B細佬Calbee, 多謝你的祝福! 我都祝你一家大大小小龍馬精神! 笑口常開!心想事成! 步步高陞!

      Delete
  3. 個女同女婿陪妳過年,梗係開心啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruby, 你一定了解我的心情,女兒在身邊,真的好開心!
      祝你一家大大小小萬事如意! 龍馬精神! 笑口常開! 步步高陞!

      Delete
  4. 心想事成 Siby and Patrick!
    女女好叻呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. MD, 多謝你的祝福! 今日是人日,我都祝你一家馬年行大運!龍馬精神! 萬事如意! 步步高陞!日日都快樂!

      Delete
  5. Replies
    1. 梁生梁太,多謝你的讚賞! 論廚藝,與你倆高手相比之下,真是小毛見大毛!不過女兒煮的,好唔好食已不重要,心意搭夠, 未食心已甜曬!
      祝你一家馬年順境!新春大吉!心想事成!

      Delete
  6. 情人節快樂,願天下有情人都能夠歡樂廝守終老。我流口水喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teddy, 祝你同你的女友都有个甜蜜的中西情人節!

      Delete
  7. Side B, 真替你開心有女兒和女婿陪過節,還有愛心賀年住家飯,未吃已經暖入心!祝你們一家豐衣足食、金銀滿屋、健康常滿!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高,多謝你的祝福! 希望你快點好番,繼續煮煮煮,焗焗焗。。。多D美食與我們分享!

      Delete