Side B

Side B

Thursday, January 2, 2014

1314



 2013, 對我家來講,並不是個好年。。。至愛的及至親的,都先後離我們而去; 至幫得手的,又回鄉歸故里。

展望2014,新的一年,新開始!一家人平平安安!身體健康就好!

聖誕夜,好波友邀請我們3對couples在他家飯聚,歡渡聖誕節。




 



1314, 除夕夜,就在我家potluck。 
我家老闆與其好友們雀戰跨越一生一世!
我和太太們就在番看2013年12月30日的“梅艷芳逝世十週年眾星亮相思念音樂會”




15 comments:

  1. Replies
    1. 哈哈! 細B細佬Calbee, 咁我地要出多幾次門,叫pet sitter 黎,Mocha一定減到肥!
      祝你一家大大小小新年快樂!平平安安! 健健康康!

      Delete
  2. 好多野自己控制唔到,唯有隨遇而安啦!
    希望2014年你比任何年都過得幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吉孖媽, 多謝您!
      我都祝你一家大大小小新年快樂!平平安安! 健健康康!

      Delete
  3. Replies
    1. Ruby, 多謝您!
      我都祝你一家大大小小新年快樂!平平安安! 健健康康!

      Delete
  4. 祝你新年快樂! 我除夕都係响屋企potluck 呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potluck 好呀! 唔洗做C女主人。
      我都祝你一家新年快樂!平平安安! 健健康康!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Side B, 早上好!新年快樂!
    我深信2014年一定會過得更好的,將不開心的忘記,好好迎接新一年!祝你們健康快樂!>3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高, 多謝您!
      我都祝你,主任及家人2014新年快樂!平平安安! 健健康康!

      Delete
  7. Replies
    1. LeeLee, 多謝讚我家Mocha, 他,已是老伯伯一名,一日有23小時是瞓!瞓醒就要食。。。。唔肥就假啦!

      Delete
  8. Replies
    1. Teddy, 多謝您!
      祝你2014新年快樂!

      Delete